
To løyperekorder i ny og hardere løype
Gratulerer til alle som kom seg til mål i varmen i går! 3323 stilte på start, 95 brøt.
De siste og nye 5km var også tyngre i år, med 150m iytterligere stigning mot i fjor. Men det stoppet ikke Simen Østensen og og Karoline Wislløff Rud fra å sette nye løyperekorder med god margin!
31km: Østensen satte igjen ny rekord, i år på 31km som han løp på 1t58m29s og er dermed også den første som løper denne distansen under to timer Ecotrail Oslo.
21Km: Wisløff Rud løp på sterke 1t20m27s. Halvannet minutt bedre enn Hilde Aders som har stått siden 2018.
Imponerende greier! :)



les flere saker
bli bedre kjent med ecotrail oslo